Moje cesta

by - října 30, 2017

Někdy mi přijde, že si s náma život zahrává tak nějak prapodivně.

Začnu od začátku. Před třemi měsíci, těsně než začli prádzniny jsem se rozhodla ukončit svojí práci a zárovneň praxi v jedné reklamní agentůře. Po přemýšlení co bude dál jsem si dala oraz od všech problémů, práce ale i četbě a svým koníčkům. S tím vším se dostavili věci, které jsem asi už ovlivnit nedokázala. Například i to, že po dlouholetém žití se svým přítelem jsem si uvědomila co se sebou musím udělat, co chci a jaká bude moje budoucnost i přesto, že to znamenalo se od něj odstěhovat.

Takže ano, jsem zpět u rodičů, respektive u své mamky. I to se všechno odrazilo na mé velké odmlce.
Všechno co se doposud událo pro mě bylo bolestivé a nejen pro mě, ale teď postupem času to beru jako nový začátek. Mám spoustu plánů a cílu, které chci dotáhnout do zdárného cíle. Jako třeba dodělat si školu, navštěvovat grafické a umělecké kurzy, začít se pořádně věnovat knihám a tady tomuhle mému malému počinu - blogu.

Neříkám, že jsem za celé ty tři měsíce nepřečetla zhola nic. To bych byla asi hodně hrozná knihomolka, ale zase nechci chlubit tím, že těch knížek bylo milion. Mám už teď v hlavě pár knížek, které vám chci ukázat a napsat o nich pár řádků. Můžu vám taky říct, že ač jsem milovník detektivních knížek tak i já jsem dostala chuť na nějaké ty romantické až dobrodružné knížky. A dost! Co by to bylo za překvapení kdybych vám teď všechno napsala? Počkejte si :)

Můj další nápad byl, že bych o sobě mohla dát vědět nejen s pomocí knížních článků ale taky do toho zamíchat pár věcí z mého života nebo spíše ze života knihomola. Uvidíme, či Vás to bude bavit nebo s tím hodně rychle skončím :) 

Chtěla bych vám popřát krásný start do nového týdne a uvidíme se do dalšího článku! :)

Vaše Marci*


 Můj čtyřnohý kamarád Rendy :)






 

You May Also Like

0 komentářů

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !