Svět knihy v Praze!

by - května 15, 2017

S druhým týdnem v květnu k nám dorazil i festival Svět knihy. Jsem si jistá, že nemusím nikomu představovat! Jelikož mám Prahu za rohem (i kdybych neměla) má účast musela být nutná. Knihy, knihy, všude samé knihy, hotový ráj!





11.5. 2017 
Naše dívčí a rodinné trio (mamka, Marci a já, překvapivě) se sešlo v jednom autě a vyrazilo na cestu. S dobrou náladou jsem usídlily auto a vyrazily vstříc sedmému nebi.
Ještě před vstupem jsme čekaly na jednu velmi milou a ochotnou slečnu, která se s námi podělila o lístek zdarma a slevy, děkujeme!

A ten okamžik na který všichni čekáme?
Ano, jeden vchod a cesta do sedmého nebe byla zaručena. Kamkoliv jsem se podívala byly knihy a co víc - i knihomolové, tudíž stejná krev.
Upřímně bych si dokázala představit nějaký ten měsíc uvnitř, klidně bez jídla i vody, nebo utratit statisíce. Byla jsem obeznámena o slevách, ale že budou až takové, na to mě nikdo nepřipravil. To je taková ta fáze, kdy prostě jdete a berete a počítáte drobný a přejete si, aby to nikdy neskončilo.

Podtrženo sečteno - osm knížek za necelé 4 stovky! 
Chvíli jsem na slečnu u kasy zírala, jestli je to fakt pravda, ale myslím si, že byla zvyklá.
Mé touhy byly zase na pár chvil ukojeny a já jsem spokojeně po několika hodinách odcházela s blaženým výrazem na tváři a s nejméně třístránkovým seznamem knih, které si musím pořídit.
No, to asi známe všichni. :)


A jaké drahokamy nově zaplují do mé knihovny? 
Je to směsice všeho možného i neobvyklého a jestli se mi knihy líbily nebo nelíbily se dozvíte v příštích článcích.
Na všechny možné knihy v nejlepší ceně budete mít odkaz pod článkem.
Doufám, že kdo jste byli, užili jste si to stejně a ostatní nezoufejte a čtěte dál, to je totiž nejlepší.
Takže načtenou a mějte se seznačně! :)

A tady jsou moje úlovky !

Slavenka Drakulić - Jak jsme přežili komunismus (info
Mark Watson - Jedenáct (info
Gayle Forman - Jen jeden den (info)
Holly Goldber Sloan - Násobky sedmi (info
Sarah Lotz - Trojice (info)
Gyale Forman - Byla jsem tu (info) 
Ernest Hemingway - Komu zvoní hrana (info)

 *Psala : Terka






You May Also Like

3 komentářů

  1. Zajímavé kousky, ale přiznám se, nečetla jsem ani jednu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš si o mně myslet, že jsem divná, ale radši věnuji svou pozornost na knihy, ktere moc lidí nečte, nebo se o nich ještě moc neví. Moc nemusím takové ty boomy, kdy vyjde jedna nová i dobrá knížka a všichni ji mají, všichni ji čtou a milujou. Nic pro mě. 😀

      Vymazat
  2. Já byla v sobotu a byla to paráda! Z knih jsem četla Byla jsem tu, a byla zajímavá. Ať se úlovky líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !