Městečko Pines

by - listopadu 21, 2017


Tajný agent Ethan Burke přijíždí do městečka Wayward Pines aby tam našel své pohřešované kolegy. Jenže ihned po příjezdu se stane několik zvláštních věcí a Ethan zjišťuje, že to není tak krásné a idylické městečko, jak si myslel. Čím déle je v městečku, má takový pocit, že se odsud jen tak nedostane.

Ponořte se do záhady městečka Wayward Pines 
Na tuhle krásnou knížku jsem narazila po nájezdu v Levných knihách, má krásnou obálku a ještě lepší anotaci. Nijak nechápu to, proč jsem o knížce ještě neslyšela nebo mi nepřišla do knihovny dřív.
Po otevření knížky určitě budete chvíli přemýšlet o kom nebo o čem je řeč, protože autor vás do děje doslova hodí. Nic netrvá věčně a vy záhy pochopíte, co se vlastně odehrává. Nic neprozradím tím, že jsem byla mimo stejně jako hlavní hrdina Ethan. Asi pár věcí jsem pochopila už na začátku, ale to oč tu běží nám autor naservíruje až na poslední stránkách knížky.

Musím se přiznat, byli tam takové vsuvky, kde autor popisuje manželku právě hrdiny Ethana, a to mě zmátlo ještě víc. I když jsem knížku lhtala, našla bych pasáže, kde to autor mohl trošku zkrátit a bylo by to skvělé! Ná závěr se prostě nedalo nijak předem připravit. Stále otačíte stránky a dychtivě přemýšlíte co se v městečku vlastně děje a závěr byl tak překvapivý, že jsem seděla na posteli a nevěřícně koukala. Samozřejmě pozitivně. To jak to všechno do sebe zapadalo, najednou pochopíte vsuvky s Ethanovou manželkou, nebo všechny sny a myšlenky, které Ethana provází, dokonce i proč je městečko Wayward Pines tak moc důležité.


Asi nemám co k tomu víc napsat. Pokud máte rádi thrillery, špetku sci-fi a trochu toho dobrodružství, není nic jednodušího než si tuhle krásku prostě přečíst.


MOJE HODNOCENÍ  75%

Autor: Blake Crouch
Originální název: Pines
Rok vydání: 2011 (u nás 2013)
Počet stran: 378
Nakladatelství / Překlad: Nakladatelsví JOTA / Jan Sládek
Žánr: Thriller

*Psala :Marci

You May Also Like

4 komentářů

  1. Městečko Pines mají v Lk? Páni! Už dlouho si ho chci přečíst! :) Díky za recenzi i za info! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pořídila. Sice už jento pěkná doba ale myslím, že budou stále mít :) A děkuju! :)

      Vymazat
  2. Knížku jsem si dovezla z letní dovolené a jsem ráda, že jsem nakoupila dobře. :D
    Pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !